Community

9dots.de Webdesign Board

 

 FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 

 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 


der at opretholde god form

 
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
Labi1995
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 16.08.2018
Beiträge: 634


BeitragVerfasst am: 29.07.2019, 07:17    Titel: der at opretholde god form Antworten mit Zitat
Min g?t er, at denne type konstruktion sparer v?gt, og det vil v?re interessant at se, hvordan det holder op, n?r jeg l?ber flere miles i dem (hvis nogen kan kommentere holdbarhed, skal du g?re det - tager mig lang tid at l?be store miles i et par sko, siden jeg gennemg?r s? mange). Af s?rlig bem?rkning vedr?rende konstruktion er v?gten af ??Mizuno Wave Universe - det er freakishly let. Faktisk, da de f?rst ankom i posten, og jeg hentede kassen, var det sv?rt at tro, at der endda Nike Air Max 95 Femme var en sko derinde. Min st?rrelse 10 vejer hver p? 3,9 oz, hvilket betyder, at begge Nike Roshe Run Damen universskoene sammen vejer mindre end blot et enkelt medlem af mit par af Ronins, som vejer 8,2 oz hver. Det siger noget, is?r da Ronin er temmelig let, n?r l?besko g?r. Jeg er ikke sikker p?, hvordan Mizuno form?ede at kaste s? meget v?gt fra denne sko, men den er forbl?ffende, og bestemt en af ??dets st?rste positive ting. Universet er den letteste sko i min kollektion med rimelig margin, og jeg vil meget gerne se flere virksomheder f?lge Mizunos f?ring (jeg tror Asics Piranha og Adidas Adizero PR er de eneste andre, der i ?jeblikket sammenligner). Med hensyn til h?l-forfodsh?jde differentielt m?ler jeg Wave Ronin (med nogle smarte nye digitale C-calipere) ved 25 mm h?l, 16 mm forfod, for et HF-fald p? 9 mm. Jeg m?ler Wave Universe ved en 15 mm Nike Air Max 2017 Femme h?l, 10 mm forfoden, for et HF-fald p? kun 5 mm. Det sidstn?vnte er v?rd at fremh?ve, da det 9 mm-fald, der blev rapporteret for Wave Universe p? webstedet Running Warehouse, klart er i fejl - Jeg har haft mindst 3 uafh?ngige bekr?ftelser p?, at faldet faktisk ligger lige omkring 5 mm (Opdatering Nike Air Max Classic BW Hombre 12/1/10 : Ser ud til at RW har opdateret dette til et fald p? 5 mm, troede, at de stadig kun rapporterer mellems?lv?rdier - yders?l og sockliner er ikke inkluderet.) én ting, som b?de Universet og Ronin deler, er en meget behagelig pasform. Begge har temmelig store toeboxes (Ronin er en af ??de bredeste jeg Nike Air Max 1 Dames ejer), og ingen af ??dem kn?kker t?erne p? nogen m?de. Jeg ville g? s? langt som at sige, at Ronin er et af de Adidas Superstar Womens mest behagelige sko, som jeg ejer, selvom jeg har h?rt, at den n?ste generation Ronin f?r en redesignet overdel. Tilsyneladende Nike Air Max 95 Damen havde folk klaget over, at Ronin 2 var for l?s i forfoden, men jeg synes for dette at det er en af ??dens dyder. Wave Universe er en interessant sko med hensyn til pasform og f?lelse. Det er bem?rkelsesv?rdigt rummeligt for en s?dan minimal fladt, dog lidt mindre end Ronin, og det inders?lige fodleje er belagt med en frotté-lignende materiale og f?les meget flot. Jeg har ikke pr?vet at l?be sokefri i dem, da det ridsede indre net og nogle f? s?mme har mig lidt bekymret for gnags?r. Universet er ogs? temmelig fleksibelt p? trods af at det er temmelig fast mellems?l, og generelt synes jeg det er en meget behagelig sko med hensyn til pasform. Det Adidas Superstar Femme er her disse to sko virkelig afsl?rer deres forskelle. Fordi Nike Air Max Classic BW Womens det k?rer t?t p? jorden og har en lavere h?l, synes jeg Mizuno Wave Universe er et af de nemmeste sko i min kollektion, hvor jeg kan opretholde en midtfod / forfodestrejke. Dette er lidt underligt, da jeg har mange sko, der ligner med hensyn til h?l-forfodsdr?be, men af ??en eller anden grund synes universet bare at f?le sig rigtigt, n?r det g?lder at opretholde god form. M?ske er det fordi det er let, fleksibelt og fast under foden - virkelig sv?rt at sige med sikkerhed. Jeg vil anbefale denne sko som et solidt valg for nogen, der ?nsker at arbejde p? en midtfodstrejke, men alligevel bevarer fornemmelsen og udseendet af en traditionel l?besko. P? nedsiden ser det ud til, at fastheten af ??Wave Universes s?l f?r mine ben til at tr?tte hurtigere i disse sko - igen, jeg er ikke sikker p? hvorfor, men det svarer til Nike Air Max Classic BW Mujer f?lelsen af, at Nike Air Max 270 Mujer jeg l?ber i Saucony Grid Type A4 eller New Balance Minimus Road. M?ske er det bare mig - relativt tynde, solede sko er muligvis ikke ideel til min gang og kropstype. Det er ogs? meget muligt, at jeg simpelthen ikke l?ber i dem ofte nok til at tilpasse sig - jeg kender l?bere, der har afsluttet maraton i universet med intet andet end positive ting at sige.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
vercci
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 10.04.2019
Beiträge: 436162


BeitragVerfasst am: 24.01.2020, 15:41    Titel: Antworten mit Zitat
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфо
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Board Software by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group. Impressum
Dominik Wuttke - Moritz Münchmeyer - Joachim Nagel GbR.
AGB